In de nacht van zaterdag op zondag 29-30 juni is er een nachtelijke voetbedevaart naar Den Bosch. We lopen dan vanaf de Maranathakerk aan de Prof. Cobbenhagenlaan 19 naar de Sint Jan in Den Bosch. Het programma is als volgt:

• (zaterdag 29 juni) 22.00 uur Maranathakerk open
  • 22.30 uur (Zondags-)eucharistieviering
  • 0.00 uur Vertrek (samen wandelen)
  • 7.30 uur Aankomst bij de Sint-Janskathedraal in Den Bosch
  • 8.15 uur Afsluitend ontbijt

De voettocht is ongeveer 27 km. Trek goede wandelschoenen aan en wandelkleding passend bij de weersvoorspelling en de nachttemperatuur. Het is een goed idee om genoeg zoet en zout eten mee te nemen en voldoende drinken voor onderweg. Een reflecterend hesje en een zaklamp (b.v. die op je smartphone) vergroten de veiligheid op sommige donkere stukken.

Na het ochtendgebed bij het beeld van de Zoete Moeder, is er een ontbijt in de tuin van het Sint Janscentrum (Papenhulst 4, Den Bosch). Daarna kan iedereen op eigen gelegenheid terug gaan naar Tilburg (b.v. met d trein).

U kunt zich opgeven tot uiterlijk 26 juni door een email te sturen naar chaplainnl@protonmail.com en de bijdrage van 6 EUR (inclusief ontbijt) over te maken op IBAN NL76RABO0354297589 onder vermelding van: “29JUN2024” en uw voor- en achternaam