In november zijn er twee activiteiten waarvoor we u van harte willen uitnodigen.

De eerste activiteit, kort na Allerzielen, is op donderdag 7 november. Tijdens deze thema avond bespreken de uitvaartondernemers Harriet van der Vleuten en Els Alessie samen met de pastoor de feiten en fabels omtrent de uitvaart. De avond begint om 20 uur, inloop is vanaf 19.45 uur. De locatie is de Buurthoeve.

Bijna een week later organiseert de parochie samen met Daltonschool Helen Parkhurst een workshop avond. De workshops zijn bedoeld voor de ouders van de kinderen van de school, de parochianen en de mensen uit de buurt. Er kan gekozen worden tussen drie workshops. Er is een workshop over drugs gebruik door Novadic-Kentron, een workshop over tolerantie en respect en invloed van een groep door Bureau Halt en er is een workshop over het bevorderen van het lezen in gezinnen en die wordt verzorgd door de Bibliotheek. De avond begint om 19.30 uur en duurt tot 21 uur en de locatie is Daltonschool Helen Parkhurst.