•       Over 1 ½ week is het alweer 1 november, het Hoogfeest van Allerheiligen. We vieren dit feest in een plechtige Eucharistieviering met de Emmauszangers om 19.00 uur, zodat zoveel mogelijk parochianen hierbij aanwezig kunnen zijn
  •       Woensdag 2 november, Allerzielen, vieren we de Mis ook om 19.00 uur. De ochtendmis van 09.00 uur komt te vervallen
  •       Zoals ieder jaar kunt u voor Allerzielen weer misintenties voor uw overleden dierbaren opgeven tegen de gereduceerde prijs van € 5,00 per intentie. Opgeven kan tot uiterlijk 30 oktober, bij voorkeur in een gesloten envelop met gepast geld en de omschrijving van uw intenties, dus niet via de website, omdat de omschrijving niet goed doorkomt bij het secretariaat.