Dit zijn de mededelingen voor komend weekend. Laten we samen met de Heer zijn lijden, sterven en verrijzen gaan vieren in de komende week.
  • Voor alle vieringen vanaf Witte Donderdag moet u zich aanmelden via de Agenda
  • Maandag 29 maart is de Avond van Barmhartigheid gepland, met o.a. Aanbidding, biechtgelegenheid, de mogelijkheid om voor u te laten bidden en als afsluiting de H. Mis. In verband met de avondklok beginnen we om 18.30 uur.
  • Het programma voor de Goede Week ligt achterin de kerk en is aan deze mail toegevoegd. Let op: De kruisweg op Goede Vrijdag is alleen binnen in de kerk. Tot 30 personen kunnen deelnemen maar de kruisweg wordt ook uitgezonden via de Livestream. Daarnaast is er een digitale versie beschikbaar van de Kruisweg via https://youtu.be/oMPjZoN7-rADe Paaswake is dit jaar vanwege de avondklok om 19 uur
  • Dinsdag 30 maart is een extra Eucharistieviering om 19.00 uur
  • Het is inmiddels mogelijk om in de kerk een kaarsje of de collecte digitaal te betalen. Dat zijn ideal betalingen en dat werkt via de app van uw bank.
  • In het bestuur zijn er mensen aangetreden en afgetreden. Dorota Cybuch-Göbbels is gestopt als bestuurslid. Wij danken Dorota voor haar werk voor de parochie en gelukkig wil ze ons blijven helpen maar dan nu buiten het bestuur. Richard Martens is aangetreden als bestuurslid en hij is onze nieuwe vice-voorzitter. Het bestuur bestaat nu uit pastoor Peter Koen als voorzitter, Richard Martens als vice-voorzitter, Mieke Baltes-Eijsbouts als secretaris, George Hermelijn is penningmeester, René Urrutia is verantwoordelijk voor de gebouwen en Harrie de Swart is adviseur.